Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Мосьпан М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Мосьпан М. О. Діагностика психічних станів та способів саморегуляції студентів та вчителів у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності [Електронний ресурс] / М. О. Мосьпан // Актуальні проблеми психології. - 2015. - Т. 7, Вип. 38. - С. 319-327. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/appsuh_2015_7_38_29
| 2. |
Мосьпан М. О. Емпіричне дослідження особливостей розвитку здібностей до саморегуляції у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності [Електронний ресурс] / М. О. Мосьпан // Правничий вісник Університету "КРОК". - 2014. - Вип. 20. - С. 240-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvuk_2014_20_32
| 3. |
Ковальчук В. І. Вплив вигорання на зміну особистості фахівця у сфері фізичного виховання і спорту [Електронний ресурс] / В. І. Ковальчук, М. О. Мосьпан // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 3(1). - С. 184-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_3(1)__58
| 4. |
Мосьпан М О. Формування здатності особистості до саморегуляції у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності [Електронний ресурс] / М О. Мосьпан. // Технології розвитку інтелекту. - 2015. - Т. 1 Вип. 8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tri_2015_1_8_10 На основі теоретичного аналізу професійної педагогічної діяльності уточнено особливості психічних станів педагогів і виділено типові конфліктні ситуації, що виникають під час педагогічної діяльності. Виявлено особливості впливу конфліктів на емоційну сферу майбутнього педагога та значення здатності до саморегуляції в психологічній готовності до конфліктних ситуацій. Досліджено поведінку педагогів за звичайних і конфліктних ситуацій професійної педагогічної діяльності. Обгрунтовано структурно-функціональну модель саморегуляції майбутніх педагогів в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності. Визначені особливості психічних станів студентів та педагогів в звичайних та конфліктних ситуаціях професійної діяльності. Запропоновано анкету для виявлення засобів саморегуляції у майбутніх педагогів в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності. Підтверджено гіпотезу про те, що стани, які переживає педагог в конфліктних ситуаціях, супроводжуються високою напругою або перенапругою природного перебігу психічних процесів, що це може призвести до деструктурування системи його психічної діяльності або до її високої мобілізації. Зазначено, що запобігання та конструктивне вирішення педагогічних конфліктів може бути забезпечено за рахунок оволодіння вчителями спеціальними засобами саморегуляції власних психічних станів. В ході апробації підтверджено ефективність програми соціально-психологічного тренінгу розвитку здатності до саморегуляції майбутніх педагогів у конфліктних ситуаціях.
| 5. |
Мосьпан М. О. Психологічний супровід розвитку та формування засобів саморегуляції в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності [Електронний ресурс] / М. О. Мосьпан // Актуальні проблеми психології. - 2015. - Т. 10, Вип. 27. - С. 336-344. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/appsuh_2015_10_27_33
| 6. |
Мосьпан М. Психологічні умови саморегуляції психічних станів тренера педагога в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності [Електронний ресурс] / М. Мосьпан // Фізична культура, спорт та здоров'я нації. - 2014. - Вип. 18(1). - С. 457-463. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkszn_2014_18(1)__90
| 7. |
Ковальчук В. Формування професійної компетентності майбутніх тренерів з урахуванням саморегуляції психічної стійкості [Електронний ресурс] / В. Ковальчук, М. Мосьпан // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2019. - № 3. - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFVS_2019_3_16
|
|
|